Diversi pallets d'acciaio sò usati in u magazzinu

U pallet hè un strumentu impurtante per u magazzinu.À mezu à elli, i vantaghji di pallets in acciaio sò evidenti.Perchè u materiale hè azzaru, cusì a capacità di loding hè più cà a capacità di carica di pallets di legnu è di plastica.U trattamentu di a superficia rivestita in polvere è galvanizzata li permette di avè una prutezzione di corrosione più forte.
Certi pallets d'acciaio sò usati per i prudutti di magazzini direttamente, è alcuni sò usati inseme cù rack di magazzini. Quandu i pallets sò usati per i racks di pallet pesanti ogni livellu di racks pò spessu piglià 2 o 3 pallets.È ponu ancu esse aduprati inseme cù un sistema di racking drive o un sistema di racking shuttle.Drive in rack richiede un gran numaru di pallets per almacenà i prudutti.A dimensione di pallets d'acciaio cumuni sò: 1200 * 1200mm, 1200 * 1000mm, è 800 * 1200mm.È in realtà, a dimensione, a forma è a capacità di carica di i palette d'acciaio ponu esse persunalizate.
Certi pallets d'acciaio sò usati per u trasportu è u almacenamentu di gomma in l'industria di i pneumatici.Comu tutti sapemu, a gomma serà assai appiccicosa.In questu casu, pudemu sceglie paleti d'acciaio galvanizzati.I pallets d'acciaio galvanizatu anu una super resistenza à a corrosione è ponu ancu esse aduprati per u magazzinu di magazzinu à l'esterno o in u friddu.
pallets in acciaio galvanizatu
Oghje, i pallets d'acciaio grande di doppia latu sò populari in u magazzinu di magazzinu, chì ponu esse aduprati per almacenà u risu, i grani è altri alimenti.Ùn ci hè bisognu di metteli nantu à u rack shelf.A capacità di pesu di stu tipu di paletti d'acciaio pò ghjunghje sin'à 3 tunnellate, è a dimensione pò esse persunalizata.Pudemu pruduce pallets d'angle quadratu è pallets d'acciaio d'angle tondi cum'è esigenza di i clienti.
pallets d'acciaio per i grani

Our robust Steel Pallets provide additional protection to goods or products in storage and transport. With a more durable construction than timber or plastic pallets, it’s perfect for long-term outdoor use and harsh environments.
Steel Pallets are ideal for use in construction, chemical, food processing, warehouse, manufacturing and export industries. With a zinc-finish, the pallet is easy to sterilise, meaning it’s hygienic for use in cleanroom environments. Its heavy-duty steel construction also supports capacities up to 2000 kg.
As a versatile and racking friendly solution, Steel Pallets can be moved via forklift or pallet trolley. Furthermore, a range of great optional accessories is available to suit specific warehouse and storage requirements.


Post time: Jul-21-2021