U Sistema di Racking Shuttle hè statu stallatu cù successu in Malesia

U mese passatu, a nostra sucietà hà finitu un prughjettu di racking shuttle per un cliente malese.Sutta l'istruzzioni di stallazione dettagliata è i video, u nostru cliente hà finitu a stallazione, è utilizatu successu. Eranu assai felici per i nostri prudutti.

Oghje, u sistema di racking navetta hè largamente utilizatu in u magazzinu di magazzinu. Migliura assai u tassu d'utilizazione di u magazzinu, è tuttu u spaziu solu bisognu di mantene un picculu corridoiu per i carrelli elevatori per carricà è vultà.A più impurtante, hè faciule d'utilizà è di funziunà.

In cunfrontu cù a scaffalatura di pallet pesante, u so tassu d'utilizazione di u magazzinu hè più altu.È in u stessu magazzinu, pò almacenà più pallets, perchè stu sistema di scaffali ùn hà micca bisognu di usà corridoi in ogni fila, sicuru, in modu currispundente, u costu serà più altu.

È paragunatu cù u sistema di guida in rack, ci sò parechji vantaghji:
1. Si pò rializà u primu in u primu è u primu in l'ultimu metudu di almacenamentu, ma l'unità tradiziunale in racking solu pò ghjunghje u primu in l'ultimu metudu di almacenamiento.
2. In a direzzione di a prufundità, u canali pò esse stabilitu assai longu, ancu pò ghjunghje à 100pcs spaziu di pallet mentre drive in rack di solitu pò ghjunghje à 13-15pcs spazi pallet.
3. Hè più faciule à carica è scaricamentu.Pudemu aduprà u telecomando per cuntrullà a vittura navetta mette i pallets in a pusizione currispondente.Ma per u drive in u sistema di racking, serà assai più prublema, bisognu di guidà u carrettu elevatore in u picculu corridoiu per piglià o mette i pallets. , u corridoiu hè particularmente strettu.

Di sicuru, hà ancu i so difetti, vale à dì, u costu di tuttu u prughjettu serà più altu ch'è u drive in u sistema di racking.Di sicuru, i clienti ponu sceglie u pianu currispundenti secondu i so bisogni di almacenamentu attuale.U nostru rack pò esse persunalizatu per i clienti.

Whatever big or small warehouse, we will design the solution for customer carefully, any interest, please email us at contact@lyracks.com

Sistema di scaffali navetta


Tempu di Postu: Apr-08-2022