Scaffale per paletti a goccia di vendita calda

U rack di pallet Teardrop hè un tipu di rack pesante chì hè largamente utilizatu in u mercatu di l'America di u Nordu, in particulare in i Stati Uniti è u Canada.A cornice verticale di u foru di lacrime si cunnetta spessu cù travi in ​​forma di P, è hè dotata di decking di filu galvanizatu o verniciatu in polvere nantu à e travi per prutegge e merchenzie da caduta da i pallets.Inoltre, l'utilizatore pò mette i prudutti nantu à u decking di filu direttamente senza pallets.We ponu furnisce diverse soluzioni per u cliente per selezziunà secondu e so diverse esigenze di almacenamento.

Cum'è un fabricatore di racking prufessiunale, pudemu pruduce scaffali di buchi di lacrime. E tutte e specificazioni di racking, livelli, capacità di carica pò esse persunalizati.

Stu mese, a nostra fabbrica hà ricevutu un ordine per scaffali di scaffali in lacrime da un cliente americanu.L'altezza hè 6000mm, a lunghezza hè 2440mm, è a larghezza hè 1220mm.A capacità di carica hè di 2000 kg per livellu.Hè unu di u standard standard americanu standard, è u fasciu hè dipintu in giallu.Per questa specificazione, i nostri clienti anu dumandatu 6 * 40HC.È hè previstu di inizià a spedizione a settimana prossima.

fasci di lacrime

Per i scaffali di rack teardrop, u tempu di pruduzzione hè cortu, spessu piglia circa 20 ghjorni, ancu per un grande ordine.Perchè avemu una saldatrice automatica per saldare artigli di fasciu chì migliurà a nostra efficienza di produzzione. È a qualità di saldatura pò esse garantita. Paragunatu cù a saldatura manuale, i vantaghji di a saldatura di a macchina sò: veloce veloce, saldatura ferma è precisa, menu scorie di saldatura, è liscia. superficia.

I vantaghji di u rack teardrop sò: struttura simplice, faciule d'installazione, forte capacità di carica, è assai còmuda per l'usu.è s'è u cliente cambia magazzinu, u vechju racking magazzinu pò esse spustatu à u novu magazzinu, assai faciuli per operation.And si faci piena usu di l 'altitudine di u magazzinu, largamente usatu in u almacenamentu di parechji prudutti.

As a factory, Liyuan strives to improve product quality, any interest for the racking, pls email us at contact@lyracks.com


Tempu di pubblicazione: 27-oct-2021