Rack d'impilatura galvanizatu speditu in Francia

Stu mese, una sucietà francese hà acquistatu racks stacking galvanizzati da a nostra fabbrica attraversu a so filiale in Cina per u so novu magazzinu.A dimensione di u rack hè L1350 * W830 * H2145mm, è questu hè a dimensione interna chì hè adattata per mette pallets standard europei.A dimensione di u pallet standard europeu hè di solitu 1200 * 800, è a capacità di carica di u racking hè 1000KG.

Per fà cunvene per u trasportu, a carica, a struttura generale hè staccabile.A basa hè saldata cum'è un sanu, è i quattru posti sò direttamente inseriti nantu à a basa senza cunnessu di bulloni è installazione.Hè assai sèmplice è còmuda à aduprà è facile à purtà.

U trattamentu di a superficia di u racking hè galvanizatu in caldu, chì pò prevene a ruggine è a corrosione, è pò esse aduprata in u magazzinu friddu è à l'esterno.

Carica di contenitori per stacking rack

Questa hè a struttura più simplice di stacking rack.A nostra dimensione è a forma di rack ponu esse persunalizati per i clienti in quantu à i so diversi esigenze di almacenamento. Pudemu cuncepisce suluzioni per i clienti, è ponu ancu furnisce i disegni 3D currispondenti, per pudè capiscenu tuttu u pruduttu in modu più intuitivu è chjaramente.Di solitu pò esse usatu per almacenà pallets, ancu i clienti ponu mette a merchenzie direttamente nantu à u rack, cum'è rotuli di tela, tubi corti è tutti i tipi di pneumatici.

Certi clienti anu bisognu di aghjunghje frames laterali per impediscenu chì i prudutti scendenu da u latu di u rack, è alcuni anu bisognu di aghjunghje una rete di filu o piastre d'acciaio o tavule di legnu à u fondu.Tutte queste persunalizazione, pudemu fà per i clienti.

Except the galvanized surface treatment, we also can do powder coating surface dealing, which can be used in conventional warehouses, and also can be prevent the rack from rust and corrosion. The clients can choose the color that they liked. Any interest for our racking, kindly email us at contact@lyracks.com

 


Tempu di post: 28-jun-2022