Grande ordine di rack impilabile galvanizatu à caldu

A settimana passata, a nostra fabbrica hà custruitu una relazione cummerciale à longu andà cù una cumpagnia straniera nantu à u prughjettu di stacking rack.È avemu stabilitu un novu dipartimentu per stu prughjettu.
A prima cosa chì avemu da fà hè di cumprà a materia prima.Stu lunedì, dipartimentu rilativi scontru cù u fornitore di materiale è firmatu un accordu di cuuperazione, chì hè di furnisce u materiale d'acciaio Q235 d'alta qualità.
U sicondu passu hè l'acquistu di una nova macchina.Per pruduce prudutti d'alta precisione, a nostra fabbrica decide di cumprà una macchina avanzata in relazione, è pò ancu migliurà l'efficienza di a produzzione.
U terzu puntu hè i travagliadori.Eccettu alcuni travagliadori maturi è sperimentati chì anu fattu stu prughjettu prima, avemu ancu spesu fondi supplementari per reclutà alcuni saldatori qualificati, per assicurà chì a scaffalatura hè furnita senza problemi, in più, per guarantisce altri ordini chì producianu è spedinu cun successu.
U quartu puntu, avemu dispostu duie persone per esse rispunsevuli di a qualità di stu prughjettu: u prucessu di saldatura, l'ispezione di qualità galvanizzante, è cuntrullà tuttu u prucessu di produzzione per assicurà chì pudemu furnisce i prudutti d'alta qualità à i clienti.
In verità, in l'ultimi anni, u rack di stacking hè statu largamente utilizatu in diversi magazzini.Pudemu micca solu furnisce racks stacking galvanizzati, ma ancu rack impilatori di rivestimentu in polvere.A dimensione di u rack, i livelli, a capacità di carica pò esse persunalizati.Hè un pruduttu relativamente maturu cù assai vantaghji, per esempiu, ùn occupa micca troppu corridore è hè flexible per esse usatu, è a rata d'utilizazione di u magazzinu hè stata migliurata cumpletamente.Hè largamente utilizatu per u almacenamentu di rotuli di tela, u almacenamentu di pneumatici, u magazzinu à u friddu, è altri posti.Inoltre, pudemu ancu pruduce rack pieghevoli accatastati secondu e esigenze di almacenamentu speciale di i clienti.
Liyuan, cum'è una fabbrica affidabile, trattarà ogni cliente cum'è pudemu, è farà ogni ordine cun coscienza.A più impurtante, avemu un dipartimentu post-vendita dedicatu.Liyuan meriteghja a vostra fiducia.
rack di stacking


Tempu di post: 21-lugliu-2021